ביתר דומעת: הילדה מלי ברנשטיין נהרגה בתאונת דרכים

    "לאחר זמן קצר הנהג הסגיר את עצמו במקום התאונה. מדובר בנער בן 16 תושב ביתר עלית, הנהג נעצר ובעל הרכב מעוכב, בנוסף שלושה עדים מעוכבים לחקירה"
    בנצי לייזרוביץ | צילום: זק"א, הערשי פרלמוטר קבוצת מדברים תקשורת 12 Comment on ביתר דומעת: הילדה מלי ברנשטיין נהרגה בתאונת דרכים

    ילדה כבת 4 נהרגה לאחר שנפגעה מרכב ברחוב פחד יצחק בביתר • בנוסף נפצע אחיה של הנערה שנפצע באורח קל • הנהג הדורס הוא נער בן 17, נמלט מהזירה והסגיר את עצמו לאחר שעה קלה

    "לאחר זמן קצר הנהג הסגיר את עצמו במקום התאונה. מדובר בנער בן 16 תושב ביתר עלית, הנהג נעצר ובעל הרכב מעוכב, בנוסף שלושה עדים מעוכבים לחקירה"
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלווייתה של הילדה מלי ברנשטיין ע"ה בת הארבע שנהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית בעיר ביתר, תיערך הערב בשעה 11:30 מבית ההלוויות שמגר בירושלים.

    התאונה הקשה אירעה היום אחר הצהרים, רכב פגע בילדה ברחוב פחד יצחק בעיר. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ביתר עילית' ביצעו בה פעולות החייאה ופרמדיקים של מד"א פינו אותה לבית החולים באורח אנוש, לאחר זמן מה הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. בנוסף נפצע באירוע אחיה של הילדה שנפצע באורח קל. הנהג הדורס נמלט מהמקום ולאחר שעה קלה הוא הסגיר את עצמו לידי המשטרה.

    התאונה התרחשה בחנייה ששימשה לשטיפת רכבים פיראטית לרגל חג הפסח. מוטי הגר מתנדב באיחוד הצלה סיפר כי "מדובר ברכב שפגע בילד וילדה בחניון הבניין. הילד נפצע קל והילדה נפצעה באורח אנוש. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ של מד"א שפינתה אותה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים בירושלים כשהיא סובלת מחבלת קשה בראשה. הילד פונה אף הוא לבית החולים במצב קל".

    מהמשטרה נמסר כי "במוקד 100 של משטרת ישראל נתקבלה קריאה על תאונת דרכים בעיר ביתר עלית שבה נפגעו שני ילדים מרכב שנסע לאחור, שוטרים שהגיעו למקום התאונה הבחינו בשני ילדים בני שמונה וארבע שנדרסו מתחקור ראשוני עולה שרחבת חניה שימשה לשטיפת מכוניות פיראטית ואחד מהעובדים ששטף את הרכב עלה על הרכב ונסע רברס ופגע ב- 2 ילדים קטנים ומעקה הבטיחות, הילד בן ה 8 פצוע קל והילדה בת 4 פצועה קשה פגיעת ראש פונתה לעין כרם".

    "הנהג הפוגע ברח מהמקום ובתחקור ראשוני מעדים במקום מסרו כי הם מכירים את הנהג הפוגע , לאחר זמן קצר הנהג הסגיר את עצמו במקום התאונה. מדובר בנער בן 16 תושב ביתר עלית, הנהג נעצר ובעל הרכב מעוכב, בנוסף שלושה עדים מעוכבים לחקירה", אמרו במשטרה.

    בעקבות התאונה הקשה בביתר, הודיע רה"ע מאיר רובינשטיין, כי מחר יפשטו צוותים משותפים של העירייה והמשטרה על אתרי שטיפת רכבים פיראטים ויסגרו אותם. "לא נאפשר הפקרות וסכנת נפשות בחסות ההכנות לחג", אמר רובינשטיין.



    12 תגובות

    מיין תגובות
      1. מה הקשר בין זה שהשטיפה היא פיראטית לבין התאונה?
        חוץ משטיפת רכבים אנשים לא נוסעים רוורס?

        1. הקשר הוא שהבלגן חוגג במקומות כאלו ילדי בני16 נוהגים בתוך חניה של בנין

        2. אתה באמת לא מבין???
          כי כנראה זה בחורצ'יק שאוהב לנהוג כמו כל הבחורים, ללא שום רישיון ו

        3. כן!! שוטפים בני 16 לא יקבלו רכבים שיוכלו ליסוע ברוורס

    1. 8

      הילדה היא נכדת אחיו של ר' אריה ברנשטיין שנהרג עם כל בני משפחתו בתאונת הרכבת הנוראה.

    2. 7

      צריך יותר אכיפה של העירייה, לא רק אחרי שכבר קורה משהו, חלם בהתגלמותה!